La Castanyada

El passat dimecres 31 d’octubre es va celebrar la castanyada a l’escola. Pel matí totes les classes vam fer diferents activitats sobre la festa. Per exemple, els nens i nenes de P5 van fer panellets amb les seves mestres. La castanyera va venir a l’escola, va anar a primer i a segon a explicar-los un conte.

Mentrestant, alguns familiars voluntaris van estar fent les castanyes que nosaltres després havíem de menjar. La castanyera també els hi va explicar un conte als nens i nenes d’infantil mentre que els alumnes i les alumnes de primària menjàvem castanyes.

A la tarda va ploure, per això no es van poder fer els jocs al pati i els vam fer a dins de l’escola. L’alumnat del cicle superior va muntar les activitats de la tarda pels nens i nenes del centre. Els jocs estaven dividits en tres zones de l’edifici: P3 i P4 estaven en aules d’infantil; P5 i 1r es repartien a les aules de 6è i al passadís de música i 2n, 3r i 4t jugaven a l’altra part del passadís, fins arribar a informàtica.

Va ser un dia divertit, tot i la pluja. Tots i totes vam gaudir de les diferents activitats i jocs.