Ja tenim símbol d’escola verda!!

Al llarg del primer trimestre, tot l’alumnat de primària, va participar en el disseny d’un símbol per la nostra escola. Necessitavem un símbol que representés la nostra escola verda, així que vam obrir un procés de selecció. De cada classe va sortir un símbol guanyador (votat per la classe); d’aquests tretze símbols, la comissió d’escola verda en va seleccionar cinc. I va ser l’alumnat d’educació infantil el jurat que va decidir el símbol guanyador. Al finestral del gimnàs es poden veure els símbols finalistes. Aquí us presentem el símbol guanyador que representa la nostra escola verda. Autor: Joel Melchor de 6è.

Gràcies a tots els participants.