Encara no us heu subscrit?

Telegram és un servei gratuït de missatgeria instantània molt similar a WhatsApp però amb dues diferències importants: d’una banda preserva la privacitat dels usuaris, ja que no estan obligats a compartir el seu número de telèfon mòbil, correu electrònic o comptes de xarxes socials. La segona diferència és que ofereix una API oberta que permet enviar automàticament els articles de la portada de la pàgina web a un canal creat a Telegram.

Nosaltres ja l’hem creat: Canal Escola del Parc

Tots els membres de la comunitat educativa que tingueu un dispositiu mòbil us podeu subscriure al canal Telegram del centre d’una manera molt senzilla, fent clic a la icona que trobareu a la part esquerra de la pàgina d’inici o bé clicant a l’enllaç https://t.me/EscolaParc.

Un cop subscrits, els usuaris rebreu al vostre mòbil el resum de cada article amb la imatge destacada, i tindreu també l’opció d’accedir a la visualització completa en un format optimitzat per a dispositius mòbils.

El Canal també està pensat per a la comunicació unidireccional. Substituirem el mail (informacions per a totes les famílies de l’escola) i en farem difusió a través del canal.

Cal disposar de l’app al vostre dispositiu mòbil; si no és així cal descarregar-la i instal·lar-la.

1. José

El icono en la página de inicio, solo está disponible al navegar en versión para ordenador.

Mientras tanto, les sugiero colocar en este post el enlace, para que de esta forma la gente pueda unirse al canal.

Excelente iniciativa, saludos.