Durant aquest primer trimestre, les nenes i els nens d’I5 hem iniciat l’activitat del “Conte a casa”. Com sabeu, cada setmana un infant fa la tria d’un conte i, amb l’ajuda de la seva família, el prepara per poder-lo explicar a la resta de companys i companyes.
Ens està encantant escoltar aquestes històries tan ben preparades! Ho estan fent genial, i volem agrair la implicació i la col·laboració de totes les famílies, que fan possible aquest moment tan especial.
Després de les vacances, tornarem amb noves històries, nous contes i molta il·lusió per seguir compartint lectures. Animem a tots i totes a seguir llegint a casa i gaudint de la màgia dels contes!
Gràcies famílies i bona feina nenes i nens!
A continuació, clicant a la imatge, podreu veure un recull de fotografies dels i les protagonistes d’aquest primer trimestre i de les seves magnífiques narracions.



