Graduació de 6è

Aquest final de curs ens hem acomiadat de l’alumnat de 6è. Hem tingut la sort de poder fer el tradicional acte de graduació en companyia de les famílies i les i els mestres. Aquí podeu veure algunes de les fotos que vam fer i el vídeo en el que ha quedat recollit el seu pas per l’escola.

A més a més, hem rebut la sorpresa de que l’alumnat de primer els hagi preparat una cançó i unes cartes per poder-se acomiadar dels padrins i les seves padrines.

I, per acabar, les mestres i els mestres que hem format part d’aquesta etapa educativa els hem dedicat una sorpreseta per poder-nos acomiadar d’una manera diferent.

Esperem que passeu un molt bon estiu i que agafeu forces pel setembre!