GIMCANA MATEMÀTICA 2018

La setmana passada els alumnes de primària van participar a la Gimcana Matemàtica organitzada per l’AMPA. Dilluns, dimecres i divendres a la tarda, el nostre centre es va transformar en la famosa Escola de Màgia de Howards de Harry Potter i els nens es van dividir en les quatre cases del famós internat: Gryffindor (color vermell), Slytherin (color verd), Hufflepuff (color groc)  i Ravenclaw (color blau). Van formar grups de la mateixa casa i van haver de “competir” amb les altres cases de l’escola. Les proves estaven incloses dintre de diferents assignatures de màgia. Les assignatures van ser les següents: Pocions, Transformacions, Estudi de les runes antigues, Defensa contra les arts obscures, Endevinació, Botànica, Cura de les criatures màgiques, Aritmància i Lliçons de vol.

Van ser tres tardes plenes de matemàtiques i de màgia, on alumnes, mestres i famílies vam gaudir d’allò més.

Volem felicitar, un any mes, a les famílies encarregades de l’organització d’aquesta activitat tan enriquidora per tots. Cada any es superen i fan que els nostres infants s’apropin a les matemàtiques de forma lúdica. Moltes gràcies a totes les pares, mares, avis… que han participat, sense vosaltres no hagués estat possible.