Escape room & Challenges … La nova activitat extraescolar de l’Escola del Parc

Benvolgudes famílies de l’alumnat de 5è i 6è de primària,

Si recordeu, abans de vacances ja us vam parlar d’aquesta activitat. Gràcies a les vostres opinions i interessos, s’ha definit i materialitzat l’activitat com … Escape room & Challenges

“… Un curs d’anglès on l’estratègia, el joc i la interpretació serà el motor d’aquesta activitat. Ens posarem en la pell de personatges ben inèdits que ens ajudaran a assumir reptes i superar proves a través del joc i l’intriga.

El taller està planificat trimestralment i s’adaptarà al nivell lingüístic i inquietuds de tots i totes les participants. I tot plegat, amb professorat nadiu (Auxiliar de conversa del nostre centre: DIL) que despertarà la curiositat en l’alumnat per conèixer noves cultures, tradicions, etc.  augmentant la motivació per aprendre anglès d’una forma significativa.

Motivar, emocionar, divertir-se, millorar i practicar l’anglès sense pors ni vergonyes, aporta seguretat i decisió a l’hora d’aprendre l’anglès.”

L’activitat ja surt a l’oferta de l’AFA, per tant … ja us podeu inscriure!!

Us convoquem a una reunió informativa de la nova activitat extraescolar, el proper dimecres 22 de setembre a les 17:30h.

Enllaç de la videotrucada: https://meet.google.com/qdu-docv-ybs