Emocions i sentiments a 4tB

El passat dimecres 7, els i les alumnes de 4tB van fer una activitat d’emocions i sentiments.

Vam veure un tros de la pel·lícula del revès, on surtien les cinc emocions bàsiques: alegria, ira, tristesa, fàstic i por. A partir d’aquí, vam parlar de cada una. Vam dir quines coses ens feien sentir aquestes emocions, vam posar cares per expressar-nos,  parlar de perquè servia l’emoció, etc.

Vam aprendre la tècnica del volcà, que serveix per tranquil·litzar-nos. Vam fer respiracions com si apaguessim el foc a poc a poc.

Va ser un activitat divertida i vam passar una bona estona.

Autors: Alumnat de 4tB