DIADA DE SANT JORDI’15

Bibliomòbil!!

Els nens i nenes de l’escola, el dia de Sant Jordi, gaudiran de la lectura en entorns oberts i diferents a la classe.

Portaran un ó dos llibres, de casa, que estiguin en bon estat. Els lliuraran a les seves tutores i han de portar posat el nom i el curs en un lloc visible (part externa del llibre) per tal que sigui més fàcil la seva localització i retorn.

Lectures amb micròfon obert.

Les famílies podeu compartir amb els seus fills/es una estona llegint amb ells o en solitari, escoltant-los o simplement estan al seu costat, ho podran fer el matí del dia 23. L’obra literària que es llegirà serà una única per cicle i estarà triada per avançat des de l’escola. No caldrà que els pares interessats en llegir us prepareu cap text prèviament ja que se us facilitarà des de l’escola aquell mateix dia.

A més a més com comprovareu a l’horari que apareix més a baix els alumnes del Cicle Superiora faran les lectures al Parc.

HORARI DE BIBLIOMÒBIL I MICRÒFON OBERT PRIMÀRIA
9’15-10h: Cicle Inicial   (pati interior de sorra)S’obre la porta de Primària, perquè entrin els pares a les 9h20’ es tanca a les 9h30’.
9h30’- 10’15h: Cicle superior (parc)Els pares podran anar a llegir o veure llegir, al parc, als seus fills durant tota la franja horària, a la zona de bancs de l’entrada principal del centre.
10h15’h-11h: Cicle Mitjà (pati interior de sorra)S’obre la porta de Primària perquè entrin els pares a les 10h20’ es tanca a les 10h30

Ells nens i nenes han de venir amb samarreta blanca i pantalons/faldilla de color negre o color fosc.

A la tarda, com ja és tradicional al nostre centre, conclourem la Diada de Sant Jordi amb una ballada de la Sardana.

Aquest curs el tema dels Jocs Florals ha estat “L’Amor”

Recordar-vos que l’escola estarà oberta a tothom de 15:15 a 16:30, es farà el lliurament de premis dels Jocs Florals i la ballada de Sardanes, l’última es farà conjunta amb pares, mares, familiars i alumnes.