“Dia Mundial de l’Educació Ambiental”

El passat dijous 26 de gener, es va celebrar el Dia Mundial de l’Educació Ambiental. És una celebració que té el propòsit de conscienciar a la ciutadania perquè conservi i protegeixi el medi ambient amb la realització d’accions i activitats. Nosaltres com a Escola Verda vam voler que aquell dia fos diferent, així que vam venir tots de verd i vam dedicar algunes sessions a parlar de les accions que fem com a escola verda, i de la importància de la implicació de tothom.

A més, cal recordar que nosaltres som de la XESC (Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya), i per tant, els nostres valors i les nostres finalitats són envers la sostenibilitat. Junts hem de protegir el món.