Coses de nens? Coses de nenes?

Dijous 3 de Desembre 2015 de 15h a 16:30h.

Taller “Coses de nens? Coses de nenes? Com podem afavorir que cada nen/a pugui ser mes lliure per escollir el que vol?”

-Al teu fill abans volia ballar i ara li fa vergonya dir-ho?

-La teva filla sent pressió del grup per comportar-se com una nena coqueta?

-Els teus fills t’expliquen convençuts que els nens no han de plorar?

Inici del seguit de tallers Emocions i Sentiments a les AMPA’s del Prat. Aquesta proposta està dins del catàleg de l’Ajuntament del Prat El Prat Educa 2015-2016, apartat “sensibilització en clau de gènere”, i complementa les accions adreçades a alumnat i professorat del Centre.

L’acció dins de l’Escola del Parc ha estat impulsada per Trencaclosques, projecte de l’AMPA de l’Escola del Parc, amb el suport de la direcció de l’Escola.

contactar a: ampa.escoladelparc@gmail.com