Benvolgudes famílies,
Ha arribat la fi de curs, però abans ens agradaria compartir amb tots vosaltres els continguts que s’han treballat al llarg d’aquest tercer trimestre.
DESCOBERTA DE L’ENTORN:
- LA PRIMAVERA
- SANT JORDI
- PROJECTES DEL TERCER TRIMESTRE:
L’EDAT CONTEMPORÀNIA
L’ARBRE: EL PI
L’ARTISTA: KANDINSKY
MATEMÀTIQUES:
- ELS NÚMEROS DE 1 FINS A 20 (QUANTITAT I GRAFISME)
- CONSTRUCCIÓ DE SÈRIES NUMÈRIQUES: DE 2 EN 2, DE 5 EN 5 I DE 10 EN 10.
- COMPTATGE ORAL FINS AL 50.
- CONCEPTES DE DESENES I UNITATS.
- COSSOS GEOMÈTICS: CUB, PRISMA, CILINDRE, CON I ESFERA
- CÀLCUL MENTAL
- COMPOSICIÓ , DESCOMPOSICIÓ,DE NOMBRES.
- ADDICIÓ I SOSTRACCIÓ
- RECTA NUMÈRICA
- SERIACIONS
- LABERINTS
- INICIACIÓ EN LA MESURA DEL TEMPS
- INICIACIÓ EN EL FUNCIONAMENT DEL PRODUCTE CARTESIÀ
- DRETA-ESQUERRA
- INICIACIÓ A LA DIVISIÓ MITJANÇANT EL REPARTIMENT EQUITATIU D’ELEMENTS.
- NOCIÓ DE MEITAT
- JOCS MATEMÀTICS PER EXEMPLE EL CIRC ARRIBA, EL JOC DEL RELLOTGE, QUANT COSTA?, DÒMINO, UNO, OCA, PUZZLES.
COMUNICACIÓ I LLENGUATGES:
- VOCABULARI DE LA PRIMAVERA
- VOCABULARI RELACIONAT AMB ELS PROJECTES DEL TRIMESTRE.
- VOCABULARI RELACIONAT AMB ELS CONTES ( CONTE DE NIVELL I CONTE A CASA)
- CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA DE LES LLETRES. PRODUCCIÓ DEL SO I RECONEIXEMENT DE LA GRAFIA ASSOCIADA.
- SEGMENTACIÓ DE NOMS (PICAR PARAULES, CONSCIÈNCIA DE LES SÍL·LABES, CLASSIFICACIÓ DE NOMS SEGONS NÚMERO DE SÍL·LABES)
- INICIAR-SE EN L’ESCRIPTURA ESPONTÀNIA.
- INICIAR-SE EN LA LECTURA, IDENTIFICACIÓ I SEPARACIÓ DE PARAULES QUE FORMEN UNA FRASE.
- JOCS DE LLENGUA; PICA PARAULES, PENJAT, ENCADENAT DE PARAULES, ENDEVINAR LA PARAULA AMAGADA, PER QUINA LLETRA COMENÇA.
- DICTATS
- RESOLUCIÓ D’ENIGMES
PLÀSTICA:
- EXPLORACIÓ DE LES POSSIBILITATS DELS MATERIALS PLÀSTICS.
- EXPERIMENTACIÓ AMB TÈCNIQUES PLÀSTIQUES: DIBUIX, PINTURA, COLLAGE, MODELATGE I ESTAMPACIÓ.
- EXERCITACIÓ DE DESTRESES MANUALS: RETALLAR, ESQUINÇAR, REBREGAR, PUNXAR I PLEGAR, ADQUIRINT COORDINACIÓ OCULOMANUAL.
- FOMENTAR LA CREATIVITAT I LA IMAGINACIÓ.
PSICOMOTRICITAT:
- CONSOLIDACIÓ DE LA DINÀMICA PSICOMOTRIU: DIFERENTS MOMENTS DE LA SESSIÓ, MATERIALS I NORMES.
- PROGRÉS EN EL DOMINI DEL COS ADQUIRINT CONFIANÇA EN LES POSSIBILITATS D’ACCIÓ.
- EXPRESSIÓ VERBAL DE LES EMOCIONS PRODUÏDES PEL JOC I EL MOVIMENT.
CONTES:
- LA BERTA I LES ULLERES DE VISIÓ EMPÀTICA
- ELS FOLLETS SABATERS
- ELS MUSICS DE BREMEN
- ELS FANTASMES NO TRUQUEN A LA PORTA.
- QUINA EMOCIÓ!! LA BERTA SE’N VA DE COLÒNIES.
ENGLISH
- ROUTINES:
I’M SO HAPPY
DAYS OF THE WEEK, WHAT DAY IS TODAY?
WHAT’S THE WEATHER LIKE TODAY?
NUMBERS. 1 TO 10
COLORS: RAINBOW COLORS
- NUMBERS; 1 TO 10
- COLORS: RED, ORANGE, YELLOW, GREEN, BLUE, PURPLE, PINK, WHITE, BLACK, BROWN, GREY (Memory colors game)
- BODY PARTS: HEAD, SHOULDERS, TUMMY, BOTTOM, EYES, NOSE, MOUTH, EARS, ARMS, LEGS, FINGERS, TOES, ELBOWS, KNEES, HANDS, FEET(games in pairs, simon says…)
- STORY: NELLY PAINTS A MONSTER, THE LITTLE RED RIDING HOOD
- ANIMALS: RABBIT, BIRD, HAMSTER, HORSE, COW, DOG, CAT, FISH, SNAKE
- SONGS:
I’M SO HAPPY – SINGING WALRUS | SEVEN DAYS – SUPER SIMPLE SONGS |
WHAT’S THE WEATHER LIKE TODAY? KIBOOMERS | COUNTING 1 – 10 PINKFONG |
RAINBOW COLOR – SINGING WALRUS | HELLO, MY BODY – PINKFONG |
I HAVE A PET – SUPER SIMPLE SONGS | BYE BYE GOODBYE— SUPER SIMPLE SONGS |
ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES:
- SORTIDA AL LICEU: LA BARCAROLA.
- MUSICAL THE LION KING.
- TEATRE MODERN: EL GALLINER DEL PARC.
- BUSQUEM EL NOSTRE ARBRE AL PARC.
- ANEM DE COLÒNIES.
MÚSICA.
- QUALITATS DEL SO: ALTURA, INTENSITAT, DURADA I TIMBRE.
- EL PENTAGRAMA I LES NOTES MUSICALS.
- FAMÍLIES D’INSTRUMENTS: CORDA, VENT, PERCUSSIÓ.
- CLAP CLAP SONGS (PERCUSSIÓ CORPORAL)
- CANÇONS:
SANT JORDI, PAÍS DE XAUXA
LA PRIMAVERA JA ÉS AQUÍ
M’AGRADA ANAR DE COLÒNIES
VIU L’ESTIU EL POT PETIT
- AUDICIONS:
LA PRIMAVERA DE VIVALDI
DUETTO BUFFO DI DUE GATTI GIOACHINO ROSSINI
LA DONNA È MOBILE RIGOLETTO/GIUSEPPE VERDI
Podreu veure un recull d’imatges fent click a l’enllaç:
I5A https://photos.app.goo.gl/XvPiDkY9MFVRcwbh9
I5B https://photos.app.goo.gl/PbyNJky3NZaJaDDc6
Us volem desitjar un bon estiu i unes vacances plenes d’aventures i emocions.
Mestres d’I5