Càsting ZUMBA KIDS

Sembla que començo a escoltar les músiques més “bailongas” de ZUMBA, i com no, tenim uns alumnes a Cicle Superior que estan amb les papallones d’il·lusió i motivació…. però encara els hi queda una setmaneta per endavant i preparar-se molt bé les coreografies de la primera fase.

Per facilitar-vos la feina, m’agradaria fer recordatori de les BASES DEL CÀSTING:

Els dies vinents, 24,25, i 26 d’octubre, tots els alumnes inscrits, estareu convocats per gaudir d’una nova experiència amb una primera fase del càsting. Aquest consistirà en REPRODUIR una coreografia de les tres proposades:

Aquestes són:

Un cop sortiu a l’escenari i mostreu la vostra energia davant del jurat i sapigueu qui passa a la següent fase, us informarem de quin serà el següent repte…

Preparats i preparades??

MOLTAAAAAA ENERGIA I GAUDIMENTT PER ZUMBEAR!!!