#cantatadesdecasa

Estimat alumnat de l’Escola del Parc, aquest divendres dia 8 de maig era el dia que haviem previst per a la celebració de la Cantata. Com tots i totes sabem, ens trobem en estat d’alarma a causa del Covid-19, circumstància per la qual hem hagut d’anular l’esdeveniment.

No obstant, des de “El Prat Ràdio” emetran la cançó de “Ràdio Cantata”, la sardana del Prat (versió Alfred García), i un àudio què està preparant a l’Escola de Música.

L’hora d’emissió serà a les 15:00h i  faran una reemisió a les 20:05 (després dels aplaudiments) del divendres 8.

Pel matí (no han especificat hora) realitzaràn una entrevista a l’organització  on explicaran com han anat preparant el festival i altres qüestions relacionades amb la Cantata 2020 què de segur serà molt interessant.

Per tal de tenir un record d’aquesta edició s’ha proposat a l’alumnat de sisè fer una gravació en vídeo del moment de l’emissió de les cançons on cadascú apareixerà cantant. Finalment, l’organització de la Cantata recopilarà totes les gravacions de totes les escoles del Prat i farà un muntatge xulíssim !!

A continuació us deixe un cartell que podeu penjar a la porta de la vostra casa per a què els veïns i veïnes sàpiguen de l’esdeveniment i puguen sumar-se a la festa! Allà tindreu també els enllaços a les cançons, a la lletra de “Ràdio Cantata” i altres informacions d’interès.

Moltes gràcies i animeu-vos a participar !!