Candidatures Eleccions Consell Escolar – 24 de novembre de 2021

Benvolgudes famílies,

Us presentem les 5 candidates per a la renovació del consell escolar de centre, sector famílies.

Miryam Lumeras

Per mantenir una bona comunicació entre l’escola i les famílies, i continuar donant veu a les inquietuds que puguem tenir com famílies.

Yasmin Castillo

Sense dubte si alguna cosa ens queda d’aquests canvis que hem viscut en els últims anys és que les mares, pares i l’escola tenim el compromís més que mai d’acompanyar els nens i nenes a tenir una millor relació l’entorn que els envolta abraçar la diversitat, la cohesió social i fomentar la resiliència davant dels reptes que tindran. A mi m’agradaria poder acompanyar a l’escola en aquest recorregut.

Rosa Forner

Em presento per primer cop al Consell escolar perquè considero que és una bona manera de conèixer el funcionament de tot aquest engranatge i poder fer-hi alguna cosa, des de dins, per l’ensenyament dels nostres fills i filles.

Candidates

👏👏👏👏👏

Marta Ferrando

Sóc mare d’un nen que va a I4 i un altre nen de pocs mesos.
He decidit presentar-me com a membre del consell escolar per poder representar la veu de les famílies i transmetre les nostres inquietuds. Així, conjuntament escola i famílies, podrem acompanyar als infants en la seva formació com a persones, ja que considero que l’educació és l’eina més poderosa per canviar el món perquè els nostres fills puguin exercir la seva llibertat i la seva autonomia en el futur que els espera.

Virgínia Solé

Sóc mare de 3 alumnes de l’escola.

Fins ara he participat activament en diferents comissions de l’AFA, implicant-me des de fora. Penso que ha arribat el moment de fer-ho des de dins per poder sumar amb les vivències adquirides en tot aquest temps.

24 de novembre les votacions – Entrada principal de l’escola

08:45 a 09:15