Benvinguda als Nous Membres del Consell Escolar!

Benvolgudes famílies,

Volem expressar el nostre sincer agraïment als membres sortints del Consell Escolar per la seva dedicació, esforç i contribució al llarg dels seus mandats. El seu compromís ha estat fonamental per millorar la nostra escola i crear un entorn d’aprenentatge ric i inclusiu.

Amb gratitud, donem la benvinguda als tres nous representants que han estat elegits democràticament el passat 21 de novembre.

El Consell Escolar és un element clau de la nostra comunitat educativa, i confiem plenament que aquest nou grup de membres continuarà contribuint amb idees i propostes que beneficiaran a tota la comunitat.

Els nous membres representants del sector famílies són: Tatiana Abbud, Carol Ródenas i Óscar Sierra