Aula de 4tB amb bon tracte.

Aquesta setmana els alumnes de 4tB han tingut una visita molt especial. Han vingut la Núria i la Teresa, dues dones que estan a la etapa de la vellesa, i que han vingut per donar l’oportunitat de saber més coses sobre com es vivia abans. Els nens i les nenes han tingut l’oportunitat de fer-lis preguntes i descobir que el món, amb els anys, de vegades canvia molt. Ara ja saben que ells són uns privilegiats perquè poden anar a l’escola, la Teresa no va poder anar perquè va haver de treballar al camp amb la seva familia. Els ha sorprès saber que abans no hi havia res de màquines com: televisió, ordinador, telèfon, videojocs, tablets, fins i tot no hi havia ni bolígrafs.

Ha estat una visita molt interessant i divertida, i el més important de tot, és que han après que aquesta etapa és molt important i respectada, ja que són persones que han viscut molt i són les que més ens poden ensenyar.