Ajuts menjador escolar – Convocatòria 2020-2021

Benvolgudes famílies,

El dijous dia 4 de juny i fins el 17 de juny s’obre el termini per a la tramitació telemàtica dels ajuts de menjador escolar 2020-2021.

Com fer la presentació de la sol·licitud telemàtica?

A causa de la COVID-19 i de les mesures de confinament es realitzarà de manera telemàtica, mitjançant la pàgina web del Consell Comarcal: www.elbaixllobregat.cat

Podeu tramitar-la des d’un mòbil, un ordinador o una tauleta. Disposeu d’una guia detallada en la pàgina web del Consell Comarcal, www.elbaixllobregat.cat

Un cop complimentada la sol·licitud i revisada amb el botó d’enviar es finalitza el tràmit, i rebrà un missatge en el teu correu electrònic amb una copia de la sol·licitud que has presentat. Haurà de guardar aquesta copia on consta el seu número d’expedient.

Adjuntem les bases de la convocatòria

El full informatiu que dona resposta a moltes de les preguntes freqüents.

Qui pot sol·licitar l’ajut?

Podran sol·licitar l’ajut els pares, mares, tutors legals o persona encarregada de la guarda i protecció de l’alumnat d’ensenyament obligatori i de segon cicle d’educació infantil de centres educatius sufragats amb fons públics per al curs 2020-2021 de la comarca del Baix Llobregat.

Documentació necessària per omplir la sol·licitud.
  1. Per començar i registrar-te:
    – El teu DNI /NIE físic ( necessites el numero NIF i una altra dada)
    – Un correu electrònic (si no en tens pot posar el d’un familiar proper)
  2. Per continuar complimentant la sol·licitud:
    – El numero IDALU (si no el tens el pots demanar al teu centre escolar)
    – El numero DNI/NIE/de tots els membres de la unitat familiar que convisquin al teu domicili (pares/mares, fills i filles i avis/àvies).
    – Si has rebut una subvenció de lloguer, l’import mensual.
    – Si tens una pensió d’aliments, import mensual.
On puc demanar el número IDALU?

– Al centre escolar on esta matriculat i/o ha presentat la sol·licitat la preinscripció.
– Des de la página web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, aquí teniu l’enllaç
www http://ensenyament.gencat.cat/es/tramits/tramits-temes/identificador-alumne