Activitat Intercanvi 3r/6è

Dins de la Setmana Cultural d’enguany, els nens i nenes de 3r i 6è hem fet una activitat d’intercanvi. Els alumnes de 6è van proposar de fer un vitrall, com els de les catedrals, als alumnes de 3r, relacionat amb l’Edat Mitjana que és el projecte que estan fent. I els alumnes de 3r van proposar als de 6è de fer un collaret amb un escarabat egipci, també relacionat amb l’Edat Antiga, que és el projecte que estan fent. A causa de la Covid-19, hem de respectar els grups bombolla i no ens vam poder trobar físicament per fer les activitats, però ens vam enviar uns vídeos explicatius molt interessants. Finalment el divendres vam fer una videoconferència per explicar-nos com havien anat les manualitats.

A continuació trobareu els vídeos i les fotos: