Activitat a l’Artesà de 4t- Carboni 14

Fa uns dies, els nens i nenes de les classes de 4t vam anar a l’Artesà a realitzar una activitat artística molt interessant. Per començar, vam entrar a la sala petita i allà ens esperaven l’Iñaki i l’Ariadna amb un munt d’objectes escampats per l’espai. Hi havia objectes de tot tipus i cadascun de nosaltres va haver d’escollir un. Desprès, en grups, vam crear petites representacions on apareixien els objectes escollits.

L’activitat en va agradar molt i vam gaudir molt improvitzant i creant.

A continuació teniu algunes fotografies de l’activitat i les gravacions de les nostres creacions. Esperem que us agradin!!!