6è CANTA A LA 19a CANTATA CIUTAT DEL PRAT: CANVIAR- HO TOT!

El passat divendres 5 de maig de 2023 l’Escola del Parc va tornar a participar en el Projecte Cantata Ciutat del Prat que des de fa 2 cursos no s’havia pogut celebrar presencialment.

Ha estat una experiència molt bonica poder compartir amb la resta de 6ès del Prat una jornada musical tan inoblidable.

Volem agrair a tothom que ha fet possible que aquesta jornada es pogués celebrar i en especial a totes les famílies de la nostra escola ja que el vostre suport és molt necessari per a realitzar aquest tipus d’activitats.

Els nois i noies de 6è han fet molta feina per a poder participar en aquest acte i es mereixen una felicitació en majúscules.

Desitgem que ho hagueu gaudit tant com ho hem fet nosaltres.

Fins la propera!

Seguim creant!