5è i 6è Brilla sobre l’Escenari

Després de dos cursos adaptant-nos a noves situacions per a una pandèmia mundial… de mica en mica, la comissió de l’School Musical Parc, podíem tancar els ulls i reviure les emocions d’un projecte artístic.

Les llums, la foscor, els somriures, el soroll de les fustes de l’escenari, les llàgrimes dels espectadors, els nervis per actuar, els riures de maquillar-nos, ficar-se el vestuari… tot un seguit de moments que fa màgic el treball interdisciplinari de tres àrees curriculars: Anglès, Música i Educació Física.

És per aquest motiu, i davant de les incerteses sanitàries, per fi, l’alumnat de 5è i 6è ha pogut brillar sobre l’escenari del TEATRE MODERN.

Aquí teniu un petit tastet del treball del Musical “The Little Mermaid