Participació en els jocs escolars de natació

El curs 2012-2013 vam participar en els jocs escolars de natació. El nombre d’alumnes participants del nostre centre va ser molt nombrós.

Una tarda a la piscina …. practicant natació i animant als companys/es mentre feien les proves!! genial!!! Tots els participants ho van fer molt i molt bé, van marxar cap a casa amb forces medalles i fins i tot amb una copa per l’escola.

Cliqueu damunt de la fotografia i observeu la cara de felicitat dels nens/es al finalitzar l’acte esportiu!!!

Molts ja van marxar a casa, però a tots ells gràcies per la seva empenta i ganes de passar una tarda diferent.