Recomanacions anglès 4t

Benvolgudes famílies,

Aquestes són algunes de les recomanacions d’anglès que es pot anar fent a casa:

• Pupil’s Book llegir i escolar story 5 pag 48 i 49. Heu d’escoltar la story a la plataforma d’anglès (en el apartat de resource pack – class audio – unit 5 ver track).
  • WorkBook  pag 38 activitats 1, 2 i 3.
  • Pupil’s Book llegir i escolar story 6 pag 58 I 59. Heu d’escoltar la story a la plataforma d’anglès (en el apartat de resource pack – class audio – unit 6 ver track).
  • WorkBook  pag 46 activitats 1, 2 i 3.
  • WorkBook pag 51 activitats 1 i 2.
  • Fer les activitats proposades en la plataforma de macmillan corresponents a la unitat 6 (Heroes 4 Pupil’s – Practice Kit – ver – unit 6 Places)

Totes les tasques es corregiran a la classe quan tornem a l’escola. L’adreça electrònica de la mestra d’anglès és       carmenanquela@escoladelparc.cat     per poder aclarir dubtes.

Carmen, Marisa i Sandra