L’Escola del Parc …. és Escola Verda

L’Escola del Parc és “Escola Verda”. Això vol dir que està compromesa en la millora ambiental i que per tant té com a objectiu principal  sensibilitzar els nens i a tota la comunitat educativa, pel respecte al Medi ambient.

A més, la nostra escola també pertany a la XESC (Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya), una xarxa de centres educatius, que va néixer l’any 2009, que desenvolupa programes d’educació per a la sostenibilitat promovent la participació i la implicació de tota la comunitat educativa.

Aquest nou curs 2017-18, per tal de continuar millorant i seguir avançant,  volem emfatitzar la consigna de les tres erres ecològiques: Reduir, Reutilitzar i Reciclar.

Una de les noves actuacions que incorporem és reduir el consum dels envasos de plàstic/brics, d’una banda per aconseguir uns patis més nets, i d’altra per reduir l’ús d’aquest material no reutilitzable i que costa tant de reciclar.

Així doncs:

• Hora del pati: no es podran portar brics de sucs ni batuts, ni brics de iogurts o altres productes làctics.
  • Celebracions d’aniversaris: tampoc es podran portar brics de begudes, només galetes.
  • Excursions: fer ús de carmanyoles, no portar envasos de plàstics no reutilitzables.

Per tal d’aconseguir aquest nou propòsit, necessitem la col·laboració de tota la comunitat educativa: mestres, alumnat, famílies, etc.

Moltes gràcies!

Per poder saber més coses i conéixer altres actuacions que es faran a l’escola, podeu clicar damunt l’enllaç Informació Escola verda