ENGLISH- 2ND GRADE (Colours and Numbers)

Good morning Pirates! How are you? Today we have a very special activity and we will work 3 different skills: listening, reading and writing. We will review our colour’s vocabulary and also the numbers from 11 to 20.

Començarem escoltant unes cançons per activar el vocabulari que treballarem en el dia d’avui:

A continuació, trobareu la gravació de la comprensió oral (forma part de la primera activitat del dossier) i les diferents activitats. Feu clic a la paraula “Audio” per escoltar-la. També us deixo les activitats en versió PDF i Word.

AUDIO 1

ACTIVITATS EN PDF

COLOURS AND NUMBERS

ACTIVITATS EN WORD

COLOURS AND NUMBERS

Si voleu AMPLIAR, aquí també trobareu més propostes d’activitats del British Council adaptades a l’edat:

BRITISH COUNCIL

GAME

                            _________________________________________________________________________

Objectius de les activitats:

  • Treballar la comprensió oral en llengua anglesa mitjançant cançons i gravacions.
  • Treballar l’expressió oral en llengua anglesa mitjançant cançons.
  • Treballar l’expressió escrita en llengua anglesa.
  • Desenvolupar la competència digital.
  • Consolidar el vocabulari bàsic dels colors i els números treballat prèviament a l’aula.

Criteris d’avaluació. Aquesta activitat l’hauràs fet bé si:

  • Cantes fragments en anglès de les cançons a casa.
  • Ets capaç d’identificar els colors i els números en anglès quan els escoltes.
  • Ets capaç de familiaritzar-te amb l’escriptura dels números i els colors en anglès.

 

Data límit d’entrega: 26/05/20 (dimarts vinent)

Si us plau especifiqueu nom de l’alumne/a, curs i classe en l’assumpte del correu. 

Si teniu qualsevol dubte o pregunta, contacteu amb mi: maria.escoladelboscrubi@gmail.com

Hugs and kisses for everyone! Stay strong!

María

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>