ENGLISH- 1ST GRADE (Colours and Numbers)

Good morning Castellers i Castelleres! How are you? Today we have a very special activity and we will work 2 different skills: listening and reading. We will review our colour’s vocabulary and also the numbers from 1 to 10.

Començarem escoltant unes cançons per activar el vocabulari que treballarem en el dia d’avui:

A continuació, trobareu la gravació de la comprensió oral (forma part de la primera activitat del dossier) i les diferents activitats. Feu clic a la paraula “Audio” per escoltar-la. També us deixo les activitats en versió PDF i Word.

AUDIO 1

ACTIVITATS EN PDF

COLOURS and NUMBERS

ACTIVITATS EN WORD

COLOURS and NUMBERS

Si voleu AMPLIAR, aquí també trobareu més propostes d’activitats del British Council adaptades a l’edat:

BRITISH COUNCIL

                                      ________________________________________________________________

Objectius de les activitats:

  • Treballar la comprensió oral en llengua anglesa mitjançant cançons i gravacions.
  • Treballar l’expressió oral en llengua anglesa mitjançant cançons.
  • Desenvolupar la competència digital.
  • Consolidar el vocabulari bàsic dels colors i els números treballat prèviament a l’aula.

Criteris d’avaluació. Aquesta activitat l’hauràs fet bé si:

  • Cantes fragments en anglès de les cançons a casa.
  • Ets capaç d’identificar els colors i els números en anglès quan els escoltes.
  • Ets capaç de familiaritzar-te amb l’escriptura dels números i els colors en anglès.

 

 

Data límit d’entrega: 26/05/20 (dimarts vinent).

Si us plau especifiqueu nom de l’alumne/a, curs i classe en l’assumpte del correu.

Si teniu qualsevol dubte o pregunta, contacteu amb mi: maria.escoladelboscrubi@gmail.com

Hugs and kisses for everyone! Stay strong!

María

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>