Proposta pintura per fer a casa p3

Bon dia famílies de p3!

Avui, com sabeu, no podem estar a l’escola com cada dia i ens toca estar confinats a casa, esperem que trobant-se molt bé de salut i gaudint de la família.

Us volem compartir des de l’escola una proposta de pintura creativa que podeu fer a casa amb diferents materials.

Necessitareu:

• Pintura de diferents colors.
  • Diferents materials amb els que pogueu pintar que tingueu a casa. Podeu buscar per la cuina, pel lavabo, per la habitació o potser també pel menjador, com per exemple forquilles, culleres, canyetes, bastonets per les orelles, pots de conserva…

Us compartim un video explicant l’activitat.

Us convido a que compartiu les vostres creacions amb fotografies o vídeos i que ens compartiu també quins materials heu fet servir per fer les vostres creacions. Podeu innovar tot el que us vingui de gust, estarem encantades de veure les vostres obres d’art. Les podeu enviar a aquest correu:

carla.gil@escoladelboscrubi.cat

Esperem que us agradi molt!!

Equip de p3