MUSICAL THEATRE WORKSHOP

Hola famílies! Ahir dia 1 de Març, els nens i nenes de 4t, 5è i 6è van fer a l’escola un taller de teatre musical amb la companyia de teatre Jumping Ducks.

Els tallers de teatre musical 100% en anglès són una manera molt efectiva d’aprendre anglès de forma innovadora i divertida on l’alumnat participa molt activament en el seu aprenentatge. Els tallers els va impartir un actor de teatre musical professional, qui va estar una hora exclusivament amb cada grup. Els temes que van treballar són:

• 4t: “Treasure”, de Bruno Mars.
  • 5è: “Can’t stop the feeling”, de Justin Timberlake.
  • 6è: “Shake it off”, de Taylor Swift.

Durant el taller els alumnes van fer escalfament vocal i ritmes, van interpretar la cançó i van realitzar una coreografia senzilla, tot fomentant l’aprenentatge de llengües, l’autoestima i el treball en equip.

L’experiència ha estat molt positiva pels nens, nenes i mestres, i no dubtem en repetir-la en futurs cursos. Ha estat ben divertida!