I3 – EL NADAL A LA CLASSE DE LES VAQUES!

Bon dia famílies,

Aquests últims dies d’escola han estat màgics. El Nadal està arribant i la classe de les vaques ho hem viscut amb molta il·lusió.

Hem aprofitat per treballar els colors del Nadal, hem fet boles de nadal amb grafisme, hem decorat les finestres amb motius de nadal, també hem aprofitat per treballar el cercle tot fent un mural amb els colors del nadal, hem treballat el vocabulari de nadal… entre d’altres activitats a l’aula.

A més a més, dilluns va visitar-nos el patge reial per agafar les cartes pels reis i avui hem fet cagar al tió!

Us deixem unes fotos d’aquest dies:

FOTOS DEL NADAL A L’ESCOLA