EMOCIONA´T. ACTIVITAT 8. INFANTIL I PRIMÀRIA.

ACTIVITAT 8: EL MEU MOMENT.

Aquesta setmana et convido a pensar en els últims dies a casa i  observar com han estat. Segurament hi haurà moments de tot tipus: divertits, familiars, productius, agobiants,…

Et proposo que escriguis en un full o un document word cinc moments diferents i que diguis quin tipus de moment ha estat per tú. Per exemple: Mirar una pel.lícula amb el pare i la mare ha estat un moment familiar i divertit.

Potser hi haurà algún moment en què no has estat còmode, algún moment de dificultat, de limitació o fins i tot algún moment amb pensaments negatius. Subratlla aquest moment al llistat.

Un cop hagis escrit els cinc moments et convido a escoltar aquestes cançons:

Després d´escoltar aquestes cançons, planteja´t les coses bones que t´han donat aquests dies. Pensa que de tots els moments viscuts aprenem i que la vida sempre ens dóna oportunitats!.

1. Envieu les vostres imatges al meu mail: loli.escoladelboscrubi@gmail.com
  2. Data límit d´entrega el proper dimecres 10 de juny.
  3. Els més petits i les més petites només haureu d´explicar dos moments viscuts.

Una abraçada!.

Objectius:

-Identificar aquells moments de la nostra vida que han estat positius o negatius.

-Valorar amb positivisme les oportunitats que ens ofereix la vida.

Criteris d´avaluació: (hauràs fet bé l´activitat si)

-Ets capaç de diferenciar els teus propis sentiments.

-Prens consciència i valores els moments que has viscut.

-Envies la foto o el document word de l´activitat.