ACTIVITATS GLOBALITZADES I OBRES DE TEATRE ANGLÈS

Hola famílies, com ja sabeu aquest any a l’escola a l’àmbit d’Anglès hem intentat incloure al màxim la llengua anglesa en les activitats globalitzades de classe. Així doncs, a més de continguts generals i específics en Anglès com la gramàtica, les festes (Halloween, Christmas, Carnival,…), etc. estem treballant conjuntament amb els tutors i tutores en activitats tan diverses com: els noms de les classes, “Les colles catalanes”, “El món que habito”, “Parts del cos”, “Edat Moderna”, etc.

Així mateix, us anunciem que pròximament començarem a treballar els materials didàctics de les obres de teatre que es representaran durant el mes de Març a l’escola amb la companyia Jumping Ducks:

• Pinnochio (1r i 2n)
  • Puff the Magic Dragon (3r)
  • Musical Theatre Workshop (4t, 5è i 6è)