3r – CONCURS DE DISFRESSA DE MONIATOS

Hola famílies de 3r,

Dimarts 31 d’octubre vam celebrar la “Castanyada” a l’escola. Vam realitzar diverses activitats molt engrescadores i interessants sobre la temàtica durant tot el dia. Una de les més divertides va ser el concurs de moniatos, on els infants van haver de disfressar un moniato de la manera que ells i elles volguessin. Prèviament, van haver d’organitzar-se en grups per decidir el disseny del seu moniato. Van haver de fer un llistat del material que necessitaven i van haver de consensuar i arribar a diferents acords per tal que tothom hi estigués d’acord.

A continuació, van començar a treballar de manera cooperativa i col·laborativa per dur a terme la seva creació artística. El resultat final va ser molt satisfactori, van sortir moniatos disfressats de tot tipus: robots, orques, astronautes, gats… Els i les alumnes s’ho van passar d’allò més bé durant tot el procés.

Si voleu veure més imatges del procés de creació, podeu fer clic en aquest enllaç.