3r – Caçadors de trastets

Hola famílies!

La setmana passada els i les alumnes de 3r es van convertir en autèntics caçadors de trastets del bosc de Ca n’Oriol. Al matí vam poder aprendre i estudiar quins residus són els més contaminants per al nostre entorn i quants anys triguen en degradar-se aquests residus. Això ens va ajudar a adquirir consciència de la importància de fer un bon ús dels residus i, sobretot, a reduir-ne la producció. A la tarda, ens vam enfundar els guants de caçadors, vam agafar les pinces i vam sortir a Ca n’Oriol en busca de trastets. Un cop allà, ens vam organitzar en diferents grups i cadascun d’ells es va especialitzar en un tipus de residu concret (vidre, orgànic, paper, restes…). L’objectiu de l’activitat era trobar i recollir el màxim nombre de residus possibles del bosc. Va ser una experiència molt significativa per a l’alumnat, ja que gràcies a la seva feina i les seves ganes, l’entorn natural més proper de l’escola quedava ben net i cuidat.

Si voleu veure més imatges, podeu veure aquest enllaç.