2N – LA NEREA MARXA DE L’ESCOLA…

La Nerea ha finalitzat les seves pràctiques a la classe de les estrelles. La seva intervenció a l’aula s’ha basat en el treball de la llengua catalana (expressió oral, expressió escrita) així com en la planificació de l’acció, l’organització, l’establiment de rols i la difusió de la informació. Per aquest motiu, l’expressió plàstica (creació d’una lluna) ens ha servit de base per al treball dels aspectes funcionals de la llengua. El resultat, ha estat l’anàlisi i creació d’un text instructiu que s’ha transformat en un tutorial del Youtube.

Som youtubers!

Si us animeu a fer la lluna, envieu-nos una imatge al correu: ingrid.escoladelboscrubi@gmail.com