Activitats a la Biblioteca

dsc03103 dsc03146 dsc03160 dsc03191 p1090709 p1090734

La setmana de la inauguració de la Biblioteca ha estat un èxit, els nens han gaudit de les històries que els hi han explicat els escriptors i dels il·lustradors que han posat imatge a molts d’aquests contes . Han passat per la nostra Biblioteca la Mariona Trench que va explicar set contes,  la Carme Faro, els il·lustradors Artur Laperla i Pilarin Bayés, la Martina Escoda (mare de l’escola), l’Enric Gomà i Miquel Berga (pares de l’escola). A tots ells moltes gràcies per deixar-nos entrar a un món on poder desenvolupar la imaginació i despertar-nos l’interès per saber més coses.

La setmana va acabar amb un Berenar Literari a càrrec de l’AMPA.

artur-laperla carme-faro conta-contes enric-goma martina-escoda miquel-berga visita-pilarin

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *