Jornades esportives

El passat divendres 17 de novembre vam tenir la visita del/les alumnes de l’Institut d’Esports de Barcelona. Fruit de la col·laboració entre l’escola i l’institut pel proper emplaçament del centre a la muntanya de Montjuïc.

Els estudiants del cicle formatiu van preparar una sessió de jocs cooperatius per al cicle mitjà, on els més de 75 nens i nenes es van poder barrejar i formar petits grups on l’objectiu era aprendre a col·laborar, divertir-se i respectar.

La implicació de l’alumnat va ser màxima, tant de l’institut i de l’escola. Durant 2 hores van compartir jocs, resoldre problemes motrius i rialles.

Va ser una activitat dirigida pels estudiants des del primer moment fins al final, en la qual van experimentar diverses vivències motrius, en un entorn formatiu i d’il·lusió per les dues bandes.

Seguirem treballant per poder seguir col·laborant en properes jornades.