Sortida Escolar al Musical “Hansel i Gretel” al Teatre SAT de Sant Andreu

Els alumnes de primer i segon van gaudir d’una enriquidora sortida al Teatre SAT de Sant Andreu el passat divendres 20 d’octubre per veure l’impactant musical “Hansel i Gretel”. L’excursió va proporcionar als estudiants una experiència única d’immersió en el món de l’art escènic, oferint-los l’oportunitat d’apreciar el talent actoral i musical en un entorn professional.

El musical, basat en el conte de fades clàssic dels germans Grimm, va captivar l’atenció dels alumnes amb una espectacular posada en escena i interpretacions víscudes dels personatges. Els actors van aconseguir transportar-los a un món de fantasia amb les seves actuacions impecables, creant una atmosfera màgica que va mantenir l’audiència captivada de principi a fi.

La música en directe va enriquir encara més l’experiència, oferint una banda sonora evocadora que va complementar a la perfecció l’acció a l’escenari. La combinació de les interpretacions vocals excepcionals i l’acompanyament musical en viu va crear una atmosfera emotiva i envolvent que va deixar una impressió duradora en els alumnes. A més de l’aspecte artístic, l’excursió va proporcionar als estudiants una oportunitat única de gaudir d’una sortida cultural amb els seus companys de classe.

En resum, l’excursió al musical “Hansel i Gretel” va ser una experiència memorable per als alumnes de primer i segon. Van tenir l’oportunitat de gaudir d’un espectacle teatral de primer nivell i d’immersir-se en el món màgic de la narrativa i la música en directe. Aquesta sortida no només va enriquir les seves vides culturals, sinó que també va promoure el sentiment de comunitat i col·laboració dins del grup classe.