Setmana de carnestoltes

Durant la setmana del 5 de febrer, els alumnes de Tagamanent van poder gaudir d’una de les festivitats que més il·lusió desperta tant en grans com en petits: el carnestoltes, una celebració plena d’activitats i moments memorables.

El dilluns, els nens i nenes es van apropar a infantil per escoltar la primera de les tres consignes que durien a terme els següents tres dies. La primera consigna va ser anar a l’escola amb un pentinat divertit, seguit d’un dia amb roba esportiva i finalment, anar a l’escola en pijama. Aquesta sèrie d’activitats van agradar molt a tots els nens i nenes.

El divendres, desafortunadament, el temps no ens va permetre gaudir de totes les activitats planejades com a rua o la desfilada de les diferents classes. Malgrat això, els nens i nenes de Tagamanent van venir molt ben disfressats i van poder participar en un gran taller de màscares, a més de desfilar pels passadissos de l’escola amb la resta de nens i nenes mirant-los.

Per culminar aquesta emocionant setmana, van ballar al ritme de la música al gimnàs i van aprofitar l’oportunitat que ens va brindar el dia per jugar tots junts al jardí.