No hi ha camí per la pau, la pau és el camí. Mahatma Gandhi.

ACORDAR, ESCOLTAR, DIALOGAR, COMPARTIR, COMPRENDRE, AJUDAR, RESPECTAR, TOLERAR, PENSAR, SOMRIURE, ESTIMAR…

L’any 1964 el poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal va fundar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau.

Des d’aleshores, cada 30 de gener, coincidint amb l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi, es commemora a escoles de tot el món. El seu objectiu és promoure una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

Nosaltres, atentes a tot el que passa al nostre voltant, en vam parlar a classe, vam saber qui va ser Gandhi i vam decidir totes juntes fer un mural. Vàrem treballar junts, cohesionats i amatents al motiu de la feina que teníem entre mans.