Al pati de l’escola totes juguem a futbol

El nostre projecte educatiu contempla, entre d’altres aspectes, una escola lliure d’estereotips de gènere. Per això, en el dia a dia, integrem el feminisme i la coeducació en l’educació dels nostres infants.
L’escolta en les converses diàries, el posicionament col.lectiu, l’articulació dels comportaments violents, el llenguatge inclusiu, la definició de conceptes integradors, el respecte, la cultura de la seguretat, l’anàlisi de rols encara vigents…entre d’altres, ens permeten evitar masclismes i generar el benestar que totes necessitem per créixer emocionalment.
Així, poc a poc i dia a dia, anem sembrant llavors per un futur millor. Tant de bo, el fruit d’aquesta normalitat esdevingui en una societat on el masclisme hagi quedat relegat al passat!