Preinscripció i matrícula 24-25

• Matrícula: del 19 al 26 de juny

OFERTA INICIAL (5-03-24)

Jocs al pati

Moltíssimes gràcies a les mames que les tardes d’aquesta setmana han vingut a l’escola a pintar jocs tradicionals al pati.

Els han quedat perfectes i de ben segur que els infants els gaudeixen molt.

La nostra escola

En aquest vídeo podeu veure el dia a dia a l’escola. Podreu visualitzar el nostre projecte en viu. Només cal que cliqueu a sobre de la imatge.

Escola Concòrdia

Si voleu veure les nostres instal·lacions, cliqueu a sobre de la imatge.

Arribada del Rei Carnestoltes

El dimecres 8 de febrer va arribar a l’escola el Rei Carnestoltes acompanyat d’una batucada ben especial! El Rei Carnestoltes, va fer entrega del pregó als infants de 5è i ens va fer arribar les consignes per a la setmana. No us ho voldreu perdre, oi? Quina gran festa!

UNS PATIS ESPECIALS!

El passat dimecres alumnes del cicle formatiu  de grau superior en “Ensenyament i animació socioesportiva” i del cicle formatiu de grau mitjà en de “Guia en el medi natural i temps de lleure”, de l’escola Ramar van venir al Concòrdia a dinamitzar-nos amb jocs l’estona d’esbarjo i de menjador.

Va ser una experiència única per als nens i nenes de primària. Per grups van poder participar en diferents jocs que els alumnes havien preparat i dinamitzaven. Un dia diferent que es repetirà dos dies més en les properes setmanes! Gràcies!!!

Patis tranquils

Fa dues setmanes hem començat amb dues noves propostes durant l’estona d’esbarjo.

Els infants de primària, els dilluns i els dimarts, tenen l’opció de gaudir d’un pati més tranquil amb dues ofertes: un dels dies

poden anar a la biblioteca a llegir i l’altre poden jugar a jocs de taula al porxo del pati.

De moment han tingut molt bona acollida les dues propostes! Mireu les imatges!

Dinamització de patis 23/24

Aquest mes de novembre ja hem començat una de les propostes més divertides: DINAMITZAR ELS NOSTRES PATIS.

Aquest curs amb una novetat. A més de dinamitzar els patis de Primària també ho estem fent a Educació Infantil.

Els grups de 5è i 6è s’encarreguen de preparar aquests jocs els divendres. Han recollit propostes de tots els cursos, han fet la tria, preparat materials i ja l’han posat en marxa!

I els grups de 4t són els responsables de fer propostes al pati d’I4 i I5. Els dimecres són especials i porten propostes perquè els petits de l’escola puguin jugar amb materials diferents.

Tot un èxit! Voleu fer una ullada?