treball del nom

Treballem amb pasta de full.

Avui els cercles i quadrats hem fet de pastissers i pastisseres. Ens ho hem passat superbé!! Sabeu què eren els nostres pastissos?…LLETRES!! Mireu, mireu… Amb les tires de la pasta de full hem construit la lletra inicial del nostre nom, després les hem portat a la cuina per coure-les al forn i… NYAM, NYAM!!

Treballem amb pasta de full. Llegeix més »

Els nostres Noms

Per reconèixer el nostre nom i el de la resta de la classe ho fem de maneres diferents i molt divertides: Quan passem llista amb la Pissarra digital o amb els cartronets de l’escola, Relacionant nom i foto, Jugant al quinto, Als racons amb retoladors de guix, Confegint-lo amb les lletres imantades… Quan veiem una

Els nostres Noms Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut