Taller matemàtiques manipulatives

El passat dijous 5 de març les famílies de 3r de primària van poder gaudir d’un taller de matemàtiques manipulatives, gràcies a la col·laboració de l’‘AMPA de l’escola i el Departament d’Educació de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat. Vam poder gaudir d’una bona estona aprenent a través de jocs matemàtics amb la Laura López, que ens va obrir un ventall de possibilitats per incloure al projecte de racons de matemàtiques que duu a terme l’escola des de fa molts anys a cicle inicial i cicle mitjà.

Ens quedarà pendent una altra sessió amb famílies, i una amb famílies a l’aula, on posarem en pràctica tots aquells recursos apresos.