Història

L’escola Can Massallera, situada al municipi de Sant Boi de Llobregat (Barcelona), és un centre d’Educació Infantil i Primària pertanyent a la xarxa pública de la Generalitat de Catalunya.

L’escola està situada al barri Vinyets-Molí Vell, en un lloc força cèntric prop de la plaça Catalunya. Funciona des de l’any 1979.

El curs 96/97 l’edifici va ser remodelat i ampliat amb noves instal·lacions, disposem, doncs, d’un equipament complert.

El nom prové de la família propietària d’una antiga fàbrica tèxtil, construïda l’any 1921 i d’estil modernista, i dins del recinte de la qual es va edificar la nostra escola l’any 1978. Aquesta fàbrica tèxtil en la seva època va ser molt important pel desenvolupament econòmic de la nostra població,  i  actualment, després d’estar transformada, s’utilitza per equipaments.