Educació per a la salut

A l’escola s’ensenya a l’alumnat a adquirir les actituds necessàries que els permetin uns hàbits correctes de salut, alimentació i higiene.

Duem a terme diferents projectes com son:

INFADIMED

PROGRAMA DE CONSUM DE FRUITA I HORTALISSES A LES ESCOLES DE LA UNIÓ EUROPEA

A més, seguint el pla de consum de fruita a l’escola, es distribueix fruita fresca als alumnes per potenciar accions que afavoreixin la salut dels infants, com ara augmentar el consum de fruites i verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu. I reduir el consum de llaminadures, begudes refrescants, brioxeria i videojocs sedentaris.

Tot això es fa amb l’objectiu de d’oferir fruita en els esmorzars dins del centre escolar, informar sobre els beneficis d’ incrementar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, característiques, etc. i proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

A tota l’escola hi ha establert EL DIA DE LA FRUITA, on grans i petits han d’esmorzar fruita. Aquest dia es el DIJOUS. A més a més, durant el curs escolar, un cop al mes, es distribuirà fruita i/o verdura, als alumnes de primària, seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat, per tal que aquesta sigui consumida durant l’hora d’esmorzar.