LA POLICIA LOCAL DE SANT BOI VISITA L’ESCOLA!

Avui els nens i nenes de 5è han rebut una visita especial, ha vingut un agent de la policia local de Sant Boi.

L’agent ha fet una xerrada sobre seguretat viària, els hi ha explicat una sortida que es farà al mes d’abril amb bicicleta i ha fet una activitat molt engrescadora!

Ens ha explicat que en el mes d’abril farem una sortida en bicicleta per promocionar aquest transport i promocionar la salut dels nostres alumnes.

Ens ha posat deures, ja que haurem de tenir uns requisits imprescindibles per poder-la fer.

– Tenir una bicicleta amb bon estat.
– Tenir un casc per protegir-nos
– Tenir una armilla reflectant.

Tenim uns quants mesos per trobar tot el necessari!

Després hem fet un debat sobre diferents situacions per tal d’evitar accidents i relacionada amb la seguretat viària.

Ens ho hem passat molt bé.

Gràcies, agent per aquest magnífic moment!