Projectes

* Racons de matemàtiques

Mitjançant diversos jocs es treballen aspectes matemàtics des de P4 a 4t.

* Aplicació de les TAC ( Tecnologia de l’aprenentatge i la comunicació)

Des de P3 es realitzen activitats de les diferents àrees amb ordinador

* Projecte d’anglès
La introducció de l’anglès a P5 es fa a nivell oral, a través de contes i jocs.

Part d’una àrea a Primària en llengua anglesa, plàstica (arts and crafts) o coneixement del medi (science).

* Projecte 3/6

El projecte d’ Educació Infantil amb activitats i materials per endinsar els nens/es en el coneixement del món físic i biològic.

* Projecte de llengua

Es fan grups reduïts d’alumnat per l’aprenentatge de la lectura i escriptura d’una forma comprensiva i a la vegada funcional.

En el document següent podeu veure com ensenyem la tipologia textual de P3 fins a 6è, al nostre centre. (cliqueu aquí)

* Projecte “aprendre a aprendre” . Textos expositius

Projecte que es du a terme de 2n a 6è per a que l’alumne sigui capaç de prendre decisions en la forma d’estudiar i aplicar les diverses tècniques d’estudi.

* Educació medio-ambiental

Participem a l’agenda 21 escolar de la xarxa de Sant Boi de Llobregat

En el nostre projecte es treballa tenint cura i respecte pel mediambient, fomentant l’estalvi energètic…

* Educació per la salut.

A l’escola s’ensenya a l’alumnat a adquirir les actituds necessàries que els permetin uns hàbits correctes de salut i higiene.

*Aprenentatge en grups cooperatius

Es treballa en grups cooperatius per afavorir un aprenentage entre iguals en tots els nivells.

*Projecte “Educar la convivència: La gestió dels conflictes”
Aquest projecte té la mediació com a eix regulador de la convivència al centre, per tal de propiciar una relació responsable i reconciliadora entre les persones.

VIDEO SOBRE ELS PROJECTES