Pla Obertura Centre per a Educació Infantil

Benvolgudes famílies d’Educació Infantil.

Tal i com us vam informar el passat divendres i seguint les indicacions del Departament d’Educació, adjuntem en un cartell explicatiu de les condicions de l’Acollida de l’alumnat d’Educació Infantil.

En principi, i si la situació sanitària ho aconsella, la reobertura es faria quan entrem a la fase 2, prevista per al dia 8 de juny.

Recordem que la presència al centre serà sempre voluntària i no obligatòria.

En el document s’explica, qui podrà venir al centre i quines mesures sanitàries s’hauran de prendre.

Per a la resta de cursos de l’escola, seguim treballant en el Pla de Reobertura del Centre i us informarem tan bon punt es vagi concretant.

Des de l’escola, per a poder organitzar-nos i planificar, necessitem que aquelles famílies amb infants d’Educació Infantil que hagueu de fer ús d’aquesta acollida (amb els supòsits que s’indiquen) ens envieu un correu electrònic abans del divendres 29 de maig informant-nos del nom de l’alumne i el curs.

Enllaç a la Declaració Responsable