CS – Un dia a Can Palós!

L’alumnat de Cicle Superior, el divendres 13 de novembre del 2020, vam realitzar una sortida al centre escolta Can Palós-Aula Natura.

Prèviament, per a desplaçar-nos fins allà, vam pujar la bus de la nostra ciutat, des de l’escola fins a l’escola Rafael Casanovas (del barri de la Cooperativa).

Un cop arribats, vam caminar fins la masia de Santa Bàrbara (on vam esmorzar). Havent esmorzat, vam començar l’activitat per la qual ens havíem desplaçat: CURSA D’ORIENTACIÓ A LES MUNTANYES DEL BAIX. Després d’un parell d’hores trobant fites i realitzant les proves que se’ls hi demanava (reconèixer arbres, arbustos i plantes, trobar rastres d’animals, trobar el rumb per anar en una direcció marcada,…).

Eiiii! I tenint molt en compte les mesures de prevenció i seguretat previstes per les institucions sanitàries (mascareta, mans i distància). Per això, cada grup bombolla va realitzar la sortida amb els seus propis companys/es de classe (autobusos diferents, realització de les activitats en franges horàries diferents,…).

Un dia escolar molt diferent però amb una càrrega de continguts molt interessants per l’aprenentatge global de l’alumnat de cicle superior. Aquí us deixem un parell de links amb les imatges d’aquest dia (cliqueu a sobre de les paraules ressaltades).

Gaudiu-ne!

ÀLBUM DE FOTOS DE 6è